Sümeyye Kök

Visual Studio Invalid license data. Reinstall is required hatası

Posted on: Şubat 3, 2013

Visual Studio Invalid license data. Reinstall is required hatası aldıysanız beni çözüme kavuşturan BU linkteki exe yi indirip çalıştırmanız yeterli olacaktır diye umuyorum:)

 

2 Yanıt to "Visual Studio Invalid license data. Reinstall is required hatası"

“Release mod” yada “Debug mod” nerede ve nasıl çalıştıracağınla alakalı olabilir. Başıma gelen bir durumdan pay biçiyorum Win server 2008 r2 de çalıştıracağım exe yi eğer Debug exe si ile çalıştırmaya çalışırsam aynı hatayı alıyorum ama Release mode ile oluşan exe sorunsuz çalışıyor. Kolay gelsin.

Bende de şöyle birşey oldu paylaşmak isterim. 2010 sürümünde yazılan bir projeyi vs2012 de çalıştırmak istediğimde bu hatayı aldım. Çözüm için sağ klik -> Open with -> vs 2012 yi seçerek çalıştırabilidim

Yorum bırakın